ღ ღ ღ ღ ღ خیــــــــــــلـے سخـتــہ ... ღ ღ ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 

گـــاهی وقتا توی رابطــــه ها نیــــازی نیست طرفت بــــهت

بگــــه :بــــــــــــرو 

 


همینـکه دیگه لا بــــه لای حرفــــاش دوستــــت دارم نباشــــه

 


همینکه بــــود و نبود رابطــــتون دیگــــه واسش فرقی نکنـــه

 


همینــــ که حضــــور دیگــــران توی زندگیش پر رنگ تــــر از بودن

 

 

تــــو باشــــه

 

هــــزار بار سنگینــــ تر از کلمــــه یبــــــــــــرو " واست معنــــا

 

 

 پیــــدا میکنــــه...

 

خیــــــــــــلـے سخـتــہ ...

تمـومـ دُنیـآتـو بـدے بــہ ڪسے ڪـہ ،

تـو یــہ گـوشــہ از دنیـآشمـ نبـودے ...

 

 

بی تو 

تمام من این است :

" هیچ

 

دلم یک دیدار غیر منتظره می خواهد 

من باشم و یک دنیا تو !!!!!

تو رفته ای؛

و من ...

عاشقانه های بی مخاطبم را .....

به حراج گذاشته ام !!!!

 

عمــــــــــادم

وقتی تند تند غر میزنم

و سکوت میکنی بعدسرمـــو میارم بالا

و تــــو فقط نگام میکنی....و میگـــــی :

"ای جــــونم قیافشو " بعد هر دو میخندیم...

همون لحظه ست که ..تو دلم میگم خــــــــدایا ازم نگیـــــرش....

 

دست ها گاهی طوری رفتار میکنند که انگار عضو جدایی از بدن آدم هستند!…

دست ها عاشق میشوند …

دیوانه میشوند …

دلتنگ میشوند …

دست ها حتی گاهی از غصه میمیرند.... 

 

روزی میرسد که با لبخند ِ تو بیدار میشوم ...

این روز هر زمان که میخواهد باشد ...

فقط باشد !!

 

عمـــــــادم آغوشت

 

علم رو زيـر سوال مي بره!

 

اینقدر آرومم مي كنه...

 

كه هيـچ مُسكني...

 

جــايش را نمي گيره...!

 

بعضی چیزا تا ابد توی ذهنتون حک میشه

 

اولین بوسه

 

اولین صبحی که توی آغوش کسی که دوس دارین بیدار میشین

 

اولین عشق

 

حواستون باشه با کسی بسازینش که بعدا داغون نشین !!!

وقتی تمامِ زندگی ات شده باشد..

جز آغوشش ...پناهِ دیگری نداری

حتی اگر از خودش دلگیر باشی....

یه آغـوش هایی هست که به آدم انـرژی میــده

یه نگـاه هایی هست که به آدم جــرات میــده

یه لبخنـد هایی هست که به آدم قــدرت زندگــی میده.....!

 

ميــگم خداحافظ . . .

 

که تو چشمــ تـر کنی و بگـــی :

 

کجــآ؟ مگه دست خودته این اومدن و رفتن؟

 

که سفت بغلم کنی و بــگی :

 

هیچ رفتــنی تو کار نیست

 

همین جـآ " به دلت اشاره کنی" جاته تا همیشه

 

آخرِ سرش محکم بگی : شیر فهم شد ؟؟

 

و من، دل ضعفه بگیرم از این همه عاشقانه های ِ محکمت!!!

دکتر گفت : آرام بخشت را خوردی ؟!!

نگاهش کردم و گفتم : با لب های محبوب من چیکارداری ؟ !!!!

دوستت دارم

نه به خاطر اینکه چه کسی هستی ،

به این خاطر که ،

وقتی با توام چه کسی میشوم....


دختر هستم دیگر...

گاهی دلم می خواد

بهانه های الکی بگیرم

به هوای آغوش تو

شانه های تو...... که بعد، تــو

آرام

خیلی آرام

در گوشم زمزمه کنی:

ببین من عاشقتــــم...

ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ،

ﻫﻤﺶ ﻧﮕﺮﺍﻧﺘﻪ . ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﻤﻴﻦ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﮕﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻣﻴﮕﻪ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ

عمـــــــادم مواظب خودت باش...

 

خدا جونم

همه عاشق و معشوق ها رو بهم برسون ...

فاصله ها رو بردار ...

نزار عشقی افسانه بشه و داغ عشقی روی قلبی بمونه...

 

 دوســـت دارم این رو نوک پنجـــــه بلند شدن ها

 رو و بوســــیدن لب های تـــــــــو را همان لحظه هایی

 که تو یک عالمه مــَــــرد میشی و من یک عالمه زن !

گاهی باید دستاشو بگیری تو دستت و ....

فقط یه جمله بهش بگی:

"من واسه یه لحظه بیشتر با تو بودن حاضرم همه دنیا رو بدم....

عاشقتم دیووونه ی من....

چه لذتی داره اون وقتی که مستِ خوابی یکی که با همه وجودت دوسش داری

یهویی صدات کنه:

عشـقـــــــم ....

 

سلامتیه کسی که

وقتی توی آغوش میگیریمش همه ی وجودم میلرزه،

نه از ترس یا عشق بازی،

واسه وحشت از فردای بدون اون....

بغلم را

به هیچکس نمی دهم 

                                          می خواهم مال تو باشد فقط . . .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ دو شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,ساعت 11:52 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |